tisdag 20 september 2022

 20 september 2022

Här är jag igen!

Just nu återhämtar jag mig efter ett träningspass på GIH. Roligt och nyttigt - och jobbigt. Jag är en av ca 80 damer som ingår i en testgrupp i ett forskningsprojekt om benskörhet. Jag som hade lagt av med min personliga träning och gått över på hundpromenader… Tja vad vet man om livet?

I min grupp har jag gjort bekantskaper med flera roliga och spännande människor. Pratat politik - ligger i tiden just nu - och handarbete - förvånad? En av mina nya bekantskaper är fena på frivoliteter!!! Detta måste ju betyda något!? 

Så därför är jag på g igen. Och visar några av mina senaste ”skapelser”. 

                                Först en av mina dagliga lappar- se barbroli48  på Instagram. 

                                                                        Dag 252/ 365


Och så Min Trädgård.



Det här är en av mina fyra varianter på temat Take care of my square
Såld på Konstrundan i början på augusti. 


Med anledning av valutgången.
En av Timothy Snyders uppmaningar till oss för att bekämpa tyranniet.


Måste nog leta fram mina skyttlar … Vi ses igen!

2 kommentarer:

  1. Du gör så intressanta broderier, och så kul att du också tar upp skyttlarna igen!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, nuska jag gå inhär oftere och kolla vad du har för dig.

    SvaraRadera