tisdag 28 februari 2012

Ett vinterpaket med smak av choklad och doft av apelsin!

Det kom ett så fint paket i vår brevlåda. Se så vackert det är!
Och innehållet är så läckert! Vackert grönmelerat mjukt, mjukt garn. Vad ska jag sticka av det? Det känns frestande att sätta igång genast, men först måste lille S´s tröja bli klar till 2-årsdagen. Ett härligt orangerött ljus som redan innan det är tänt sprider energi. Två goda chokladklubbor att njuta av i varm mjölk.Mums! En badbomb som ser ut som en bakelse och ett vackert grönt armband som redan fått pryda armen tillsammans med min gröna tröja. 

Så roligt det är att få paket! Det är tack vare Vinterbytet hos www.stickamera.se,  som  jag fick detta paket. Verkligen en vitaminkick i februari!
Tack snälla Anneli! Nu ska jag titta in till dig på din hemsida. 

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Skoj att du gillade paketet, det var riktigt kul att plocka ihop!
    Jag vart också väldigt glad över att du gillade min blogg, du (och alla andra) är hjärtligt välkomna! Igen och igen! ;-)

    Din blogg är ju super fin den också! Här kommer jag titta in fler gånger! Det var inte hit jag kom när jag fått informationen ifrån Stickamera - Ulrika. Ärligt talat vet jag inte vart jag hamnade då :-).

    Eftersom du hade frågat mig en del när du var hos mig kan jag nu tala om att du fått svar...

    Ha det gott! Kram Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket jättefint paket. Är det papper eller tyg? Väldigt vackert i vilket fall och trevligt innehåll.

      Radera